Indiferent de tipul de cancer la ficat, vor exista unele dureri implicate, în special în etapele ulterioare.

Orice tip de diagnostic de cancer este înspăimântător, insa cancerul la ficat poate fi, uneori, unul dintre cele mai înspăimântătoare. În cele mai multe cazuri, acest tip de cancer este cunoscut sub numele de cancer secundar, deoarece aceasta se dezvoltă din celulele canceroase de la o alta parte a corpului care se răspândesc în ficat. Acesta este un semn rău iar tratamentul este mult mai dificil. Cu toate acestea, există şi alte tipuri de cancer la ficat, inclusiv tipul de cancer primar.

Din păcate, dacă aţi fost diagnosticati cu angiosarcom sau hemangiosarcom, tratamentul de orice fel, nu poate fi foarte eficient. Aceste tipuri de cancer la ficat cresc rapid, se raspandit rapid, si sunt aproape imposibil de tratat odată descoperite. Din păcate, majoritatea pacienţilor nu traiesc mai mult de şase luni de la diagnostic.

Tratarea unor tipuri de cancer la ficat

Deşi chimioterapia, chirurgia si radiaţiile sunt cele mai frecvente tratamente medicale pentru cancerul de ficat, exista cateva alternative care ar putea fi luate în considerare. Aceste alternative pot fi folosite fie ca opţiuni de tratament principal sau complementare la metodele recomandate de medic.

Coenzima Q10 a fost apreciata pentru proprietatile sale antioxidante, care protejeaza ficatul de daune. CoQ10 (aşa cum este numita uneori) trebuie să fie întotdeauna luata cu uleiuri, cum ar fi uleiul de peşte sau de seminte de in, astfel încât organismul sa o poata absorbi corect. Acidul elagic este un alt tratament alternativ pentru anumite tipuri de cancer la ficat. Actioneaza prin reducerea creşterii şi dezvoltarii tumorilor.

Sucul de sfeclă de zahăr brut, pepenele amar, curcumina şi chiar şi polenul de albine sunt toate recunoscute ca fiind utile în stoparea cancerului de ficat. Indiferent de tipul de remediu natural pe care il aveţi în vedere, discutaţi cu medicul dumneavoastră inainte, deoarece nu toate aceste opţiuni alternative vor completa planul de tratament existent.

Glutationul este o proteina compusa din trei aminoacizi: cisteina, acid glutamic şi glicină. Acesta este implicat în detoxifierea ficatului şi a corpului. Glutationul se leagă la toxine precum metalele grele, solventii si pesticidele, şi le transformă într-o formă care poate fi excretata prin urină sau bilă. Glutationul este, de asemenea, un antioxidant important, care contracareaza efectele produse de radicalii liberi în organism prin reacţii de oxidare.

Turmericul, o planta din familia ghimbirului, are o lungă istorie ca fiind un agent colorant în produsele alimentare, împreună cu unele proprietăţi medicinale. Mai multe cercetari sunt necesare, insa rezultatele provizorii arată că aceasta planta poate ajuta în prevenirea şi combaterea cancerului de ficat la om.

Stadiul tarziu de cancer de ficat poate duce la pierderea poftei de mâncare, care pot fi grava, la un moment când este nevoie de hrana cea mai mare. Papadia este o planta care poate ajuta la restabilirea poftei de mancare. Aceasta planta este dotat cu vitamine şi minerale, care sunt importante atunci cand corpul se lupta cu boala. Papadia a fost, de asemenea, utilizata în medicina tradiţională pentru probleme hepatice şi pentru a îmbunătăţi funcţia hepatica.

Ginsengul american a fost folosit ca un stimulent de americani nativi, are proprietati antioxidante si poate ajuta la intarirea sistemului imunitar. Aceasta planta poate ajuta, de asemenea, la combaterea oboselii şi febrei, simptome comune de cancer la ficat in stadiu tardiv. A fost, de asemenea, ca are proprietati anti-cancer.

Ceaşca de cafea de dimineaţa va poate proteja împotriva cancerului de ficat. Un studiu arata ca cofeina poate inhiba cresterea celulelor de cancer la ficat. Multe studii au găsit ca aceasta bautura antioxidanta ajută la prevenirea cancerului de ficat.

Dieta pentru cancerul de ficat

Dieta ar trebui să includă o varietate de alimente naturale, bogate in nutrienti. Cu toate acestea, mulţi oameni care se afla sub tratament cu radiatii sau chimioterapie, suferă de stomac deranjat şi vărsături, care pot face consumul de alimente de neplăcut. Dacă aveţi probleme de alimentatie, luaţi în considerare adăugarea de alimente blande, care nu au un miros puternic. Mesele picante, puternic aromate şi grase pot produce greata. Adăugarea de ghimbir in dieta poate ajuta la reducerea simptomelor gastro-intestinale.

Proteina este un nutrient deosebit de important în timpul tratamentului de cancer. Proteinele ​​ajuta la prevenirea sindromului de pierderea de masa musculara cunoscut sub numele de casexie, o cauza comuna de invaliditate si deces la pacientii cu cancer. Societatea Americana de Cancer recomandaconsumul de alimente bogate in proteine ​​ pe tot parcursul zilei. Surse de protein : ​​ pui fara piele, carne de vită slabă, ouă, produse lactate slabe şi fasole.

Se recomanda ca pacientii cu cancer de ficat sa consume alimente naturale organice, care sunt crescute fara pesticide. Alimentele organice sunt, în general, lipside de pesticide, substanţe chimice cu care ficatul se luptă pentru a le elimina din organism. De asemenea se recomanda evitarea alimentelor intens procesate, cum ar fi pastele si mezelurile, deoarece acestea, de asemenea, sunt foarte neplacute pentru ficat.

 

Rinita alergica rezulta atunci când alergeni precum praful, parul de animale, polenul sau fumul ataca sistemul imunitar şi cauzeaza congestie nazala, nas înfundat / care curge, ochii umezi şi strănut. Aceasta conditie implică, de asemenea, mancarimi ale ochilor si nasului. Tratamentul presupune calmarea simptomelor si evitarea expunerii la alergeni si iritanti. Rinita alergica este o problemă foarte frecventa în sezonul de polen şi de aceea este adesea menţionată ca “febra fanului”. Oamenii care au rinita alergica cronică / perena sufera de aceste simptome pe tot parcursul anului. Cazurile usoare pot fi tratate cu antihistaminice. In cazul în care simptomele sunt severe, pot fi prescrise sprayuri antialergice .

Prevenirea rinitei alergice

În majoritatea ţărilor, rinita alergica este foarte frecventa în timpul sezonului de polen. Prin urmare, este recomandabil să fim precauţi şi să înceapem tratamentul si metodfele de prevenire înainte de începutul sezonului. Cel mai important este sa ne intarim sistemul imunitar, pentru care cel mai important nutrient este vitamina C. Vitamina A este, de asemenea, foarte importanta pentru consolidarea membranelor mucoase.

Evitati alimentele care agraveaza inflamaţia, cum ar fi produsele lactate, carnea, produsele de grâu, zahărul şi sarea in cantitati mari. Adaugati in dieta alimente a care sunt anti-inflamatoare şi au antioxidante, inclusiv fasolea, legumele şi fructele.

Remedii pentru rinita alergica

1. Este vital să se evite expunerea la alergeni şi sa se creeze un mediu lipsit de alergeni.

2. Camera, mobilierul, canapelele, saltelele si covoarele ar trebui să fie eliberate de praf şi curăţate în mod regulat.

3. Plasaţi purificatoare de aer şi umidificatoare / dezumidificatoare în camera dumneavoastră. Nivelul corect de umiditate de 45% – 50% ar trebui să fie menţinute în interiorul locuintei. Umiditatea prea multa şi prea puţina sunt foctori declansatori pentru această condiţie şi agravarea simptomelor.

4. Utilizaţi solutie salina pentru spălare nazala, pentru a va menţine pasajul nazal  umed şi pentru a curati mucusul si impuritatile.

5. Inhalarea de aburi a fost folosita de sute de ani pentru a curatii pasajul nazal şi pentru a elibera mucusul cu impuritati. Adaugati câteva picături de ulei de eucalipt sau mentă in apă fierbinte si inhalati vaporii de abur.

6. Păstraţi-vă hidratati. Beti multe lichide, 6-8 pahare de apă la temperatura camerei, supe, ciorbe.

7. Mierea proaspăt produsa si nefiltrată ameliorează rinita alergică. Un amestec de 1 lingura de miere şi zeama de la lamaie se incalzeste scurt si se administreaza de trei ori pe zi cate o lingura pentru a trata febra fânului.

8. Consultati un medic inainte de a lua orice suplimente. De exemplu, suplimente probiotice sunt cunoscute pentru a usura severitatea bolii. Preparat pe bază de plante pentru intarirea sitemului imunitar sunt excelente atat pentru prevenirea conditie cat si pentru usurarea simptomelor. Echinacea, extractul de noni si extractul de Gheara matei sunt cunoscute pentru consolidarea naturala a sistemului imunitar.

Cateva sfaturi care va pot oferi o ameliorare naturala a rinitei alergice

Determinarea cauzei – Acest lucru este mai uşor de zis decât de făcut, dar păstrarea unui jurnal pentru a va urmări simptomele este o modalitate foarte bună de a începe acest lucru. Notati atunci cand simptomele sunt cele mai bune si mai rele.

În cazul în care ele tind să izbucnească la domiciliu, sau la locul de muncă, sau într-o cameră speciala, va fi mult mai simplu de determinat care sunt posibilii factori declansatori. Alergenii de interior, cum ar fi praful, acarienii, mucegaiul şi parul animalelor de companie sunt susceptibile de a provoca alergii, precum si alergenii din aer liber, cum ar fi polenul şi mucegaiul. Acestia pot fi evitati mai uşor atunci cand sunt detectati ca factori cauzali.

Trăiti sănătos – Un sistem imunitar sănătos este capabil să se ocupe mai eficient de suisurile si coborasurile care pot provoca alergii. O dieta bogata in fructe, legume, carne slabă si peşte oferă corpului nutrientii de care are nevoie. Mentinerea hidrattii prin consumul in special de apa, sucuri naturale si ceaiuri de plante ajută la alungarea impurităţilor.

Efectuati teste de sange in mod regulat pentru a vedea daca nivelele de vitamine sunt asa cum ar trebui să fie. Şi, nu in ultimul rand, asiguraţi-vă că efectuati exercitii fizice în mod regulat, nu numai pentru sănătatea fizică, dar şi pentru îmbunătăţirea sănătăţii mentale şi emoţionale, de asemenea.

Evitaţi problema – Cel mai bun tratament pentru rinita alegica sunt metodele de prevenire, adica evitarea factorilor declansatori in masura in care sunt constientizati.

Fumul este un alt alergen care poate declansa simptomele de rinita alergica. Evitarea adunărilor sociale, în cazul în care va fi fum de tutun şi utilizarea unor metode alternative de încălzire, in locul  sobelor si semineelor pe lemn care produc fum ar trebui să fie luate în considerare.

Mirosurile de la produsele de curăţare, detergenţi si parfumuri pot declanşa, de asemenea, începutul unei rinite. Eliminarea parfumurilor din mediul locuintei va reduce considerabil expunerea la aceşti poluanţi gazoşi iritanti.

Remediu naturist – Rinita alergica

 

Adaptarea la o zona noua de timp este dificila şi poate provoca jet lag, o tulburare temporară, care duce la oboseala majoră sau insomnie, somn fracţionat, tulburări gastro-intestinale, împiedicarea  îndeplinirii sarcinilor fizice şi intelectuale, nervozitate, dureri de cap, ameţeli şi sentimentul generalizat de desincronizare cu tiparele obisnuite de zi cu zi. Jet lag ii afecteaza de obicei pe cei mai tineri,  mai mult decât afecteaza persoanele în vârstă. Jet Lag pot fi prevenite, iar adaptarea la un nou fus orar poate deveni simpla prin efectuarea de cateva schimbari simple in rutina.

1. Schimbati-va programul devreme. Dacă veti calatori departe pentru mai mult de câteva zile şi va veti deplasa catre o zona noua de timp, ar trebui să va reajustati programul curent înainte de a ajunge la noul fus orar. Pentru a face acest lucru, setaţi progresiv ceasurile cu o oră înainte sau în urmă (în funcţie de fusul orar catre care va veti deplasa) la fiecare câteva zile, începând cu două-trei săptămâni înainte de data de plecare.

De exemplu: dacă plecati la sfârşitul lunii, schimbati treptat ceasurile înainte sau în urmă cu o oră incepand cu debutul acestei luni, şi păstraţi-l în acest fel până când va adaptati. După ce v-ati adaptat, mutaţi ceasurile înainte sau în urmă cu inca o oră.

Încercaţi sa va îndreptati spre zona de timp noua cât mai mult posibil. Chiar daca este doar o diferenţă de câteva ore, acesta tehnica va va ajuta organismul sa se adapteze la schimbările de timp.

2. Mntineti-va hidratati. Limitati consumul de cafeina si alcool cu trei zile înainte de zborul de plecare, deoarece aceste lichide au tendinta de a deshidrata. În schimb, beti multa apa.

3. Faceti miscare pana a ajunge pe scaunul din avion şi imbracati-va confortabil. Stând pe scaun pentru perioade lungi de timp va veti limita fluxul de sânge care va poate face sa va simti obositi. De asemenea, este foarte important sa va intindeti cat de des puteti, deoarece  întinderea face ca organismul sa fie mai plin de energie si mareste fluxul de sange.

4. Despariti călătoria în segmente. De exemplu, în cazul în care călătoriţi de la America de Nord catre Africa, poate doriţi să luati în considerare o oprirea in Europa pentru un timp, pentru a va readapta la fusul orar care este cu câteva ore înainte, înainte de a trece mai departe spre est. Permiteti organismului dumneavoastră să se adapteze treptat.

5. Mănâncati şi doarmiti la momentele potrivite. Chiar dacă nu va e foame, mancati la ora mesei tipice în noul fus orar. Încercaţi să dormiti la ora culcare, chiar dacă nu vă simţiţi obosit.

Rămâneţi activ în timpul orelor de zi, astfel încât să vă simţiţi obositi odata cu căderea nopţii. Efectuati exercitii de relaxare cu câteva ore înainte de culcare, astfel încât corpul sa se pregateasca pentru a merge la culcare. Melatonina reface ritmurile naturale ale corpului, astfel ca alimentandu-va si dormind la momentul oportun pentru noul fus orar, corpul dumneavoastra  se va adapta usor.

Sugestii:

• Adaptati-va la noul program local cât mai curând posibil. În cazul în care perioada de călătorie este de mai puţin de trei zile, cel mai bine este să rămâneti în programul iniţial de timp.

• Expuneti-va la soare cat de mult posibil după sosirea din orice direcţie. Acest lucru va ajuta organismul se adapteze la fusul orar.

• Evitati sa dormiti in timpul zilei, atunci când călătoriţi. Somnul de pe timpul zilei va va perturba obiceiurile de dormit iar jet lag – ul va fi prezent.

Utilizaţi melatonina pentru Jet Lag

Pentru călătorii frecvente, jet lag-ul poate fi un rău necesar. Zborul în zone de timp diferite poate face ca corpul sa devina obosit şi suferind. Pentru a-l aduce înapoi în ritmul său natural, luaţi în considerare utilizarea de melatonina pentru a combate jet lag. Melatonina se găseşte în mod natural în organism si ajuta la reglarea ceasului intern al organismului. Comprimatele de melatonină ajuta organismul in aceste momente sa se întoarcă la programul său natural, după zborurile lungi.

Melatonina este o modalitate foarte bună de a ajuta in lupta cu Jet Lag. Este o substanta chimica din creier, care este eliberata in cantitati crescute cand este întuneric pentru a produce somnolenţă. Versiune sintetica a acestei substanţe chimice poate fi utilizata pentru a preveni şi pentru a va recupera de la deplasarile catre fusuri orare diferite, care creează jet lag.

Tratament naturist diferenta de fus orar